سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

نکاتی برای مدیریت بی‌اختیاری ادرار در تابستان

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرما، ممکن است با چالش‌های جدیدی از بی‌اختیاری ادرار مواجه شویم؛ عرق سوز شدن و احساس گرمای زیاد در حین استفاده از پوشینه و دسترسی محدود به سرویس بهداشتی در طول سفر‌های تابستانی از این دسته چالش‌هاست که ممکن است ما نیز آن را تجربه کرده باشیم.با وجود بی‌اختیاری ادرار، در روزهای گرم سال نیز می‌توان از تفریحات خارج از خانه و آفتاب دلچسب تابستانی لذت برد. برای حفظ سرزندگی در فصل تابستان کافی است نکاتی ساده را رعایت کنیم:

۱- حفظ رژیم غذایی سالم

افراد دارای اضافه وزن، بیشتر از سایرین دچار بی‌اختیاری ادرار می‌شوند؛ بنابراین رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی منظم می‌تواند دو روش مؤثر برای پیشگیری از این عارضه باشد. خوشبختانه، تابستان فصل میوه‌ها و سبزیجات رنگارنگی است که به داشتن رژیم غذایی سالم کمک می‌کنند.فراموش نکنیم، مصرف مواد غذایی دارای فیبر برای جلوگیری از یبوست و پرهیز از مصرف زیاد قند و غذاهای سرخ شده برای جلوگیری از تحریک مثانه اهمیت ویژه‌ای دارد.

۲-نوشیدن آب

تأمین آب بدن یکی از مهم‌ترین نکات در مدیریت بی‌اختیاری ادرار است؛ به همین دلیل محدود کردن مصرف مایعات برای پیشگیری از پر شدن مثانه و بروز نشتی ادرار، اشتباه رایجی است که تنها به سلامتی ما آسیب می‌زند. استفاده از نوشیدنی‌های الکلی یا کافئین‌دار مانند قهوه و چای باعث تحریک مثانه شده و مصرف زیاد آن توصیه نمی‌شود اما نوشیدن آب کافی در زمان‌های بیرون از خانه در هوای گرم تابستانی، نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

۳-پرهیز از مصرف دخانیات

مصرف سیگار و دخانیات، به خودی خود باعث تشدید بی‌اختیاری ادرار می‌شود. همچنین قرار گرفتن در معرض دود سیگار ممکن است منجر به سرفه یا عطسه شده و با افزایش فشار به روی بدن، نشانه‌های بی‌اختیاری ادرار را تشدید کند.

۴-انتخاب لباس مناسب

اگرچه در تابستان پوشیدن لباس‌های نازک با رنگ روشن محبوب‌تر است اما بسیاری از ما به دلیل ترس و نگرانی از بروز نشتی ادرار و مشخص شدن آن از روی لباس، لباس‌های تیره رنگ و ضخیم را ترجیح می‌دهیم. خبر خوب این است که استفاده از محصول شورتی این نگرانی‌ها را کاهش می‌دهد.طراحی آناتومیک(متناسب با فرم بدن) در پوشینه شورتی ایزی لایف باعث می‌شود پوشینه به طور کامل روی بدن‌مان فیکس شده و جا به جا نشود. در نتیجه احتمال بروز نشتی و مشخص شدن پوشینه از روی لباس تا حد زیادی کاهش می‌یابد. همچنین وجود لایه محافظ عمودی دور پا ویژگی دیگری است که احتمال نشتی را به حداقل می‌رساند.پوشینه شورتی نسبت به مدل چسبی ضخامت کمتری داشته و شبیه به لباس زیر است بنابرابن می‌توان بدون نگرانی از دیده شدن محصول از روی لباس آن را انتخاب و استفاده کرد. اگر در صورت استفاده از پوشینه شورتی ایزی لایف، همچنان نگرانی‌های فوق را داریم، می‌توانیم برای اطمینان خاطر بیشتر از دامن یا شلوارهای گشادتر استفاده کنیم.

۵-آمادگی برای سفرهای تابستانی

پیش از رفتن به تعطیلات تابستانی، با تهیه لیستی از لوازم مورد نیاز و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم می‌توانیم استرس‌مان در خصوص نشتی ادرار را کاهش دهیم. اگر قصد رانندگی در مسیرهای طولانی را داریم بهتر است هر دو ساعت یکبار، زمانی را برای رفتن به سرویس بهداشتی در نظر بگیریم و اگر با هواپیما سفر می‌کنیم، برای دسترسی راحت به سرویس بهداشتی، صندلی نزدیک به راهرو را انتخاب کنیم. پوشک بزرگسال، دستمال مرطوب، لباس اضافی و کیسه‌ی پلاستیکی برای دور ریختن پوشینه مصرف شده لوازمی است که باید در طول سفر همراه خود داشته باشیم.

۶-ایزی لایف شورتی برای مدیریت بی‌اختیاری ادرار در تابستان

استفاده از محصولات مناسب بی‌اختیاری ادرار مانند پوشینه شورتی ایزی‌لایف، رویارویی با چالش‌های بی‌اختیاری ادرار در فصل تابستان را تا حد زیادی آسان‌تر می‌کند. محصول شورتی برای افراد فعالی که به سفر می‌روند یا زمان زیادی را در خارج از خانه می‌گذرانند، مناسب‌تر است. پوشینه شورتی ایزی‌لایف با جذب بالا و تحرک راحت در انجام تفریحات تابستانی تداخلی ایجاد نکرده و با وجود لایه‌های تنفسی در فصل تابستان از پوست ما محافظت می‌کند.

سخن پایانی

گرمای هوا در فصل تابستان می‌تواند شرایط را برای فرد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار کمی دشوار کند، با این حال با رعایت نکاتی ساده و استفاده از محصولات مناسب، می‌توانیم مشکلات را مدیریت کرده و روزهاى تابستانى‌مان را همراه با سرزندگی تجربه کنیم. ایزی لایف شورتی که از مدل چسبی نازک‌تر است، دارای ویژگی‌های منحصر بفردی چون تحرک راحت و جذب بالا است که آن را برای تابستان مناسب‌تر می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول به بلاگ ویژگی‌های پوشینه شورتی در وب‌سایت ایزی لایف مطالعه کنیم.
نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*